Το επίπεδο είναι μέτριας δυσκολίας. Στόχος της παρούσης εργασίας είναι η ένταξη καινοτόμων εφαρμογών στην εκπαιδευτική διαδικασία. Η συγκεκριμένη εφαρμογή απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς της δευτεροβάθμιας επαγγελματικής εκπαίδευσης που διδάσκουν στην ειδικότητα «τεχνικός οχημάτων». Εντάσσεται στην ενότητα «Καταλύτες Αυτοκινήτων» στο μάθημα Μηχανές Εσωτερικής Καύσης της Γ τάξης ΕΠΑΛ. Προτείνεται ως υπόδειγμα για την ανάπτυξη άλλων παρεμφερών εφαρμογών. Με τροποποίηση αυτής της εφαρμογής μπορούν να δημιουργηθούν σύγχρονα εκπαιδευτικά αντικείμενα για οποιαδήποτε βαθμίδα εκπαίδευσης, εμπλουτίζοντας τη διδασκαλία. Για την ανάπτυξη της χρησιμοποιήθηκε το ελεύθερο λογισμικό ανοικτού κώδικα MIT App Inventor 2.
Η πρότασή αυτή είναι μία προσιτή εισαγωγή στο διαδικτυακό προγραμματιστικό περιβάλλον. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί και τοπικά σε υπολογιστή με την εγκατάσταση του αντίστοιχου λογισμικού. Γίνεται προσπάθεια ενθάρρυνσης των εκπαιδευτικών για την χρήση των Τ.Π.Ε., με ευχάριστο τρόπο, προς όφελος της μάθησης.
Η εργασία μας βρίσκεται στο δεύτερο τεύχος (2021) του τόμου 9 και θα την βρείτε στη διεύθυνση: https://journal.educircle.gr/
Εναλλακτικά διατίθεται από τη διεύθυνση:
https://drive.google.com/file/d/1Wx6fDWdokgFJsZ_maEIOr9Qzv96gY4yQ/view?usp=sharing
Επίσης το τεύχος ολόκληρο βρίσκεται στο link: https://journal.educircle.gr/
Εναλλακτικά βρίσκεται στη διεύθυνση:
https://drive.google.com/file/d/12IBWfuCFLf1dLBvyPfrXkB7e-wBNHvvU/view?usp=sharing
Η σελίδα του περιοδικού είναι στη διεύθυνση : https://journal.educircle.gr/el/