Το άρθρο αυτό περιλαμβάνει εργασία του Blogger, σε συνεργασία με τον κ. Οικονομίδη Σαράντο που
δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό συνέδριο ΑΣΠΑΙΤΕ - ΕΤΠΕ 2017. Η ανάρτηση του τόμου των πρακτικών του συνεδρίου έγινε με ISSN 2529-0924 και ISBN 978-618-83186-0-1 στη διεύθυνση: https://drive.google.com περιλαμβάνει περισσότερα από 110 επιστημονικά άρθρα.
Το σενάριο αναπτύχθηκε με προσέγγιση STEM και είναι αναρτημένο στην υποκοινότητα Mechanic Engineering της κοινότητας Easy Java Simulations, της πλατφόρμας ODS-ISE (Open Discovery Space–Inspiring Science Education).
Έχουν χρησιμοποιηθεί δύο εκπαιδευτικά λογισμικά ανοικτού κώδικα για τη διδασκαλία του μαθήματος “Καταλυτικός Μετατροπέας Αυτοκινήτου”.
Είναι ανεπτυγμένο με τέτοιο τρόπο, ώστε
υπάρχει εμπλοκή κλάδων επιστημών όπως Μαθηματικά, Πληροφορικής, Φυσικής,
Χημείας, Μηχανικής και Τεχνολογίας. Αυτό εξ ορισμού είναι
μεθοδολογία S.T.E.M. Η εφαρμογή και αξιολόγηση του σεναρίου έγιναν
στην αρχή της φετινής σχολικής χρονιάς (2016-2017), με δείγμα “επιλογής”
σαράντα (40) εκπαιδευτικούς Μηχανολόγους όλων των κλάδων, της Δευτεροβάθμιας
Επαγγελματικής Εκπαίδευσης. Για την ανάλυση και την εγκυρότητα των
αποτελεσμάτων της έρευνας χρησιμοποιήθηκε το λογισμικό ποσοτικής
ανάλυσης SPSS 17. Η έρευνα καταδεικνύει ότι η πιλοτική εφαρμογή του σεναρίου
προάγει και βελτιώνει την εκπαιδευτική διαδικασία. Οι διαθέσεις των
συμμετεχόντων εκπαιδευτικών είναι θετικότατες για την ένταξη ανάπτυξης και
εφαρμογή σεναρίων στην εκπαιδευτική τους διαδικασία. Από την έρευνα
αναδεικνύεται η διάθεση των συμμετεχόντων για συνεργασία με άλλες
ειδικότητες. Το άρθρο αυτό έχει δημοσιευθεί στα πρακτικά του συνεδρίου στο link : ΕΤΠΕ ΑΣΠΑΙΤΕ 2017.