*** Τα free e-books, τα κείμενα, οι εικόνες και οι φωτογραφίες αυτού του ιστολογίου ανήκουν στον Blogger και προστατεύονται από τα πνευματικά δικαιώματα που κατέχει ο ίδιος. ***

Please Translate to Your Language:

Physical Computing ή όταν η μηχανή αποκτά αίσθηση του περιβάλλοντος και δρα

Physical computing –

Wikipedia - en.wikipedia.org

Κατά τη Microsoft, o όρος Physical Computing αναφέρεται  στη χρήση απτών, ενσωματωμένων διαδραστικών συστημάτων (interactive systems) που βασίζονται σε μικροελεγκτές και μπορούν να αισθανθούν τον κόσμο γύρω τους με αισθητήρες (sensors) ή/και να ελέγχουν εξόδους όπως LEDs, οθόνες και κινητήρες (actuators-ενεργοποιητές). 

Η σύνδεση των στοιχείων υλικού (Hardware) ενός φυσικού υπολογιστή και ο προγραμματισμός του με την επιθυμητή συμπεριφορά παρέχει μια δημιουργική και εκπαιδευτική εμπειρία.

Μια πληθώρα φυσικών (υπόσταση) υπολογιστικών συσκευών (πλατφορμών) υπάρχουν στην αγορά, όπως: Arduino, Raspberry Pi, BBC micro : bit κ.α.

Μια απλή εφαρμογή του Physical Computing με χρήση της πλατφόρμας του Arduino είναι η χρήση LED και το άναμμα και σβήσιμο για συγκεκριμένους σκοπούς υπάρχει στη σελίδα teachengineering.org που αναφέρεται στο άρθρο του «1990+1 …» και μπορεί κάποιος να το αξιοποιήσει αν επισκεφθεί τη σελίδα μας: http://sv1ahh1.blogspot.com/2022/07/1900-1-stem.html  

Αφορά ηλικίες από 10 έως 12 ετών.

Links:

https://www.teachengineering.org/activities/view/nyu_physical_computing_activity1

https://www.microsoft.com/en-us/research/project/physical-computing/

Σπυρίδων Ντούβαλης

Φυσικός, MSc, Υποψ. Διδάκτ. Πανεπ. Ιωαννίνων

Τηλ.: 6947314006 email: spduvalis@yahoo.gr


O Blogger είναι Πρέσβης STEM Scientix

Επισκέψεις από τον Ιούνιο 2017