Physical computing –
Wikipedia - en.wikipedia.org |
Κατά τη Microsoft, o όρος Physical Computing αναφέρεται στη χρήση απτών, ενσωματωμένων διαδραστικών συστημάτων (interactive systems) που βασίζονται σε μικροελεγκτές και μπορούν να αισθανθούν τον κόσμο γύρω τους με αισθητήρες (sensors) ή/και να ελέγχουν εξόδους όπως LEDs, οθόνες και κινητήρες (actuators-ενεργοποιητές).
Η σύνδεση των στοιχείων υλικού (Hardware) ενός
φυσικού υπολογιστή και ο προγραμματισμός του με την επιθυμητή συμπεριφορά
παρέχει μια δημιουργική και εκπαιδευτική εμπειρία.
Μια πληθώρα φυσικών (υπόσταση) υπολογιστικών
συσκευών (πλατφορμών) υπάρχουν στην αγορά, όπως: Arduino, Raspberry Pi, BBC micro : bit
κ.α.
Μια απλή εφαρμογή του Physical Computing με χρήση της πλατφόρμας του Arduino είναι η χρήση LED και το άναμμα και σβήσιμο για συγκεκριμένους σκοπούς υπάρχει στη σελίδα teachengineering.org που αναφέρεται στο άρθρο του «1990+1 …» και μπορεί κάποιος να το αξιοποιήσει αν επισκεφθεί τη σελίδα μας: http://sv1ahh1.blogspot.com/2022/07/1900-1-stem.html
Αφορά ηλικίες από 10 έως 12 ετών.
Links:
https://www.teachengineering.org/activities/view/nyu_physical_computing_activity1
https://www.microsoft.com/en-us/research/project/physical-computing/
Σπυρίδων Ντούβαλης
Φυσικός, MSc, Υποψ. Διδάκτ. Πανεπ. Ιωαννίνων
Τηλ.: 6947314006 email: spduvalis@yahoo.gr