STEM
Out of The Box: A STEM Approach to Non-STEM Subjects
Οι εκπαιδευτικοί που επιθυμούν να μάθουν πώς να ενσωματώνουν τη μεθοδολογία STEM (Επιστήμη, Τεχνολογία, Μηχανική και Μαθηματικά) στα μαθήματά τους και να βοηθήσουν τους μαθητές να αναπτύξουν βαθιές επιστημονικές, μαθηματικές δεξιότητες και δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων εγγραφείτε σε αυτό το διαδικτυακό μάθημα και μάθετε πώς να εισάγετε αυτόν τον τρόπο σκέψης στην πρώιμη παιδική ηλικία, την πρωτοβάθμια και τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Η έναρξη του μαθήματος είναι 26 Φεβρουαρίου 2024 και τελειώνει 4 Απριλίου 2024.
Βοηθήστε τους μαθητές σας να αναπτύξουν
λύσεις σε ανοιχτά προβλήματα του πραγματικού κόσμου που θα τους εμπλέξουν στις
διαδικασίες της επιστημονικής σκέψης και της ανώτερης τάξης.
Θα εξερευνήσετε πρακτικές δραστηριότητες και
ιδέες στην τάξη STEM, που έχουν τις ρίζες τους σε προβλήματα του πραγματικού
κόσμου. Το μάθημα θα σας καθοδηγήσει μέσα από υποδειγματικά σχέδια
μαθημάτων STEM που δημιουργήθηκαν και δοκιμάστηκαν από άλλους δασκάλους, πόρους
και προκλήσεις για να αυξήσετε τις γνώσεις και τις δεξιότητες των μαθητών που
απαιτούνται για το μέλλον.
Μπορείτε να παρακολουθήσετε την πορεία με τον
δικό σας ρυθμό. Θα ανοίγουμε μία ενότητα στην αρχή κάθε εβδομάδας, αλλά
υπάρχουν μόνο μερικές προθεσμίες που πρέπει να προσέξετε (αυτές για τα κουίζ
και τη δραστηριότητα αξιολόγησης από ομότιμους).
Στόχοι
μάθησης:
Κατανοήσετε την αξία του STEM στην τάξη,
ανεξάρτητα από την ηλικία των μαθητών ή το αντικείμενο.
Αποκτήσετε μια ολοκληρωμένη κατανόηση των
δεξιοτήτων STEM που απαιτούνται για μελλοντικές σταδιοδρομίες.
Εξερευνήσετε πώς να διδάξετε το STEM στην
Πρώιμη παιδική ηλικία, στο Δημοτικό και στο Γυμνάσιο σε μαθήματα μη STEM.
Μάθετε για τη διδασκαλία του STEM
χρησιμοποιώντας πραγματικές προκλήσεις και παιδαγωγικές αρχές της μάθησης με
βάση το πρόβλημα, της σκέψης ανώτερης τάξης και της συνεργατικής μάθησης
Προαπαιτούμενα
Αυτό το μάθημα είναι σχετικό με
εκπαιδευτικούς στην πρώιμη παιδική ηλικία και σε δασκάλους Πρωτοβάθμιας
εκπαίδευσης που ενδιαφέρονται για το STEM καθώς και σε δασκάλους δευτεροβάθμιας
εκπαίδευσης που διδάσκουν μαθήματα μη STEM (Ανθρωπιστικές Επιστήμες, Τέχνες,
Λογοτεχνία και Επιχειρηματικές σπουδές). Αυτό το MOOC θα βοηθήσει τους εκπαιδευτικούς
να μεταμορφώσουν τα μαθήματά τους ενσωματώνοντας δραστηριότητες STEM στις
καθημερινές τους τάξεις.
Ενότητες
Ενότητα 1:
Εισαγωγή στο STEM για το μέλλον ανοίγει στις 26/02/2024
Ενότητα 2: Innovative Pedagogies for
STEM Teaching ανοίγει στις 04/03/2024
Ενότητα 3: STEM Skills and Higher
Order Thinking ανοίγει στις 11/03/2024
Ενότητα 4: Σχεδιαστικά σενάρια
εκμάθησης για την εμπλοκή μαθητών ανοίγει στις 18/03/2024
Πιστοποίηση
Για να αποκτηθεί η βεβαίωση πιστοποίησης του μαθήματος, οι συμμετέχοντες θα πρέπει να
υποβάλουν το δικό τους σενάριο μάθησης και να εξετάσουν τρία σενάρια μάθησης
άλλων συμμετεχόντων. Η τελική προθεσμία για την ολοκλήρωση όλων των
δραστηριοτήτων είναι η Τετάρτη, 3 Απριλίου 2024, 23:59 CEST.
Η συμμετοχή στις βαθμολογημένες
δραστηριότητες (όπως drag and drop, δημοσκοπήσεις, ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής
κ.λπ.) θα ανέρχεται στο 5% του τελικού βαθμού και δεν αποτελεί προϋπόθεση για
τη λήψη του πιστοποιητικού μαθήματος. Το μαθησιακό σενάριο, μαζί με τις
αξιολογήσεις από ομοτίμους, θα μετρήσει για το 95% του τελικού βαθμού.
Ο συνολικός βαθμός επιτυχίας είναι 95%.
Η εγγραφή στο μάθημα γίνεται στη διεύθυνση:
https://www.europeanschoolnetacademy.eu/x+2024/about
Στην ανάρτηση http://sv1ahh1.blogspot.com παρουσιάζονται
οι πιστοποιήσεις του Βlogger.
Πολύδωρος Σταυρόπουλος, Μηχανολόγος Εκπαιδευτικός,
MSc STEM in Education (Παιδαγωγικό Τμήμα ΑΣΠΑΙΤΕ), Επιθεωρητής Ασφάλειας, Υγείας και Ποιοτικού
Ελέγχου, Συγγραφέας, Πρέσβης STEM Scientix.