Έχουμε αναρτήσει τρία πιλοτικά ψηφιακά διδακτικά σενάρια για τη συμμετοχή μας στο διαγωνισμό STEM 2022 (SDC 2022) που γίνεται υπό την αιγίδα της SCIENTIX και του European Schoolnet με τη στήριξη της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Τα τρία αυτά σενάρια ακολουθούν τη μεθοδολογία του ολοκληρωμένου STEM.
Είναι αναρτημένα στο Blog των υποψηφιοτήτων του διαγωνισμού. Μπορείτε να τα επισκεφθείτε στις διευθύνσεις που παραθέτουμε στη συνέχεια:Κάτω από κάθε σενάριο υπάρχει χώρος για
σχόλια. Με χαρά θα διαβάσουμε τα σχόλιά σας για τη δουλειά που παρουσιάζουμε σε παγκόσμιο επίπεδο.
1. The scenario: “Alternative method to animal experiments” to the
competition of “The Three Rs Competition”
Authors : Polydoros Stavropoulos, and Vasileios Koutoufaris.
2. The scenario: “LS, Automotive Catalytic Converters – Hi Tech calculations”. To the competition of:
“SCIENTIX COMPETITION – STEM ACTIVITIES”
Authors : Polydoros Stavropoulos, and Vasileios Koutoufaris
3. The scenario: “Bicycle model inSTEM (LS)” to the competition of : Scientix Competition – STEM Resources
Authors: Sofia Andreou, Polydoros Stavropoulos, and Vasileios Koutoufaris
Σοφία Ανδρέου, MSc STEM in education
Βασίλειος Κουτούφαρης, MSc STEM in education
Πολύδωρος Σταυρόπουλος. MSc STEM in education
P.S.
The final numbers for the 2022 STEM Discovery Campaign are:
·
191,600
educators, parents, industry representatives, policymakers and pupils involved
·
among them 24,400 teachers
·
8,900 schools engaged in the campaign
·
1,696 organised activities
· 45 countries all over the globe