*** Όλα τα κείμενα των 450 και πλέον αναρτήσεων, αυτού του ιστολογίου, έχουν γραφτεί εξ ολοκλήρου από τον Blogger *** Από την "Αρχική Σελίδα" πιέζοντας στο κάτω μέρος δεξιά "Παλαιότερες Αναρτήσεις" μεταβαίνουμε στην επόμενη 50αδα *** Σύμφωνα με το Google Safe Browsing το ιστολόγιο αυτό είναι ιδιαίτερα ασφαλές. ***

Please Translate to Your Language:

Πρακτικά Εργασιών και Άρθρων 3ου Συνεδρίου του Ε.Π. της ΑΣΠΑΙΤΕ (2017)

5 και 6 Μαΐου 2017 πραγματοποιήθηκε το 3ο Επιστημονικό Συνέδριο του Συλλόγου Επιστημονικού Προσωπικού της ΑΣΠΑΙΤΕ και είχε ως τίτλο «Επαγγελματική Εξέλιξη και Ανάπτυξη του Τεχνολόγου Εκπαιδευτικού». Η θεματική του συνεδρίου καθώς και οι εισηγήσεις όλων των συμμετεχόντων, όπως περιλαμβάνονται στα Πρακτικά που δημοσιεύθηκαν, αποτυπώνουν τον προβληματισμό της εκπαιδευτικής κοινότητας σχετικά με την επαγγελματική εξέλιξη και την ανάπτυξη του Τεχνολόγου Εκπαιδευτικού καθώς και τρέχοντα θέματα που άπτονται της Τεχνολογικής Εκπαίδευσης, κατατέθηκαν προτάσεις και φάνηκε ότι αν εφαρμοστούν θα προκύψουν πολλές αισιόδοξες προοπτικές για το μέλλον της Τεχνολογικής Εκπαίδευσης.

Η συμμετοχή του Blogger, (Πολύδωρου Σταυρόπουλου MSc Μηχανολόγου εκπαιδευτικού), στο Επιστημονικό αυτό Συνέδριο έγινε με τη συνεργασία του Dr. Κορρέ Κωνσταντίνου και παρουσίασαν εργασία η οποία περιελάμβανε έρευνα και είχε τίτλο:

«Ανάπτυξη ψηφιακού σεναρίου με ενσωμάτωση προσεγγίσεων Εκπαίδευσης S.T.E.M. (Science, Technology, Engineering, Mathematics Education) στη Moodle για μάθηση μέσω κινητών συσκευών (Mobile learning): Διαθέσεις εκπαιδευτικών μηχανολόγων σχετικά με το ψηφιακό σενάριο»

Στην εργασία αυτή παρουσιάζεται η ανάπτυξη ψηφιακού εκπαιδευτικού σεναρίου, το οποίο ενσωματώνει προσεγγίσεις Εκπαίδευσης S.T.E.M. (Science, Technology, Engineering, Mathematics Education) στην πλατφόρμα Moodle της Gnomio. Το ψηφιακό σενάριο έχει αναπτυχθεί για μάθηση μέσω κινητών συσκευών (Mobile learning) και περιλαμβάνει την αξιοποίηση λογισμικών και προσομοιώσεων για τη διδασκαλία του μαθήματος των καταλυτικών μετατροπέων αυτοκινήτου. 

To ψηφιακό σενάριο μπορεί να εφαρμοστεί είτε σύγχρονα ή ασύγχρονα από απόσταση. Για τις ανάγκες του ψηφιακού σεναρίου έχουν κατασκευαστεί ένα μοντέλο προσομοίωσης σε EJS – Javascript και δύο εφαρμογές στο MIT Inventor app2 για κινητό ή tablet με λειτουργικό Android. Οι εφαρμογές μπορούν να αποσταλούν μέσω email στους μαθητές και απαιτείται εγκατάσταση τους. Οι δυο αυτές εφαρμογές προσφέρουν θεωρία επί του μαθήματος και ερωτήσεις σωστού – λάθους με ανατροφοδότηση (feedback). Στην παρούσα εργασία παρουσιάζονται αποτελέσματα από μελέτη περίπτωσης στην οποία 40 εκπαιδευτικοί Μηχανολόγοι εκτέλεσαν το σενάριο από απόσταση. Ειδικότερα παρουσιάζονται αποτελέσματα σχετικά με τις διαθέσεις τους ως προς το ψηφιακό σενάριο στη Moodle.

H εργασία αυτή δημοσιεύθηκε στα πρακτικά του συνεδρίου και βρίσκεται στη διεύθυνση:
Ο ηλεκτρονικός τόμος είναι σε μορφή e-book/pdf, 585 σελίδων Α4 και έχει μέγεθος 60 ΜΒ. Λόγω του μεγάλου όγκου του βρίσκεται στον ακόλουθο σύνδεσμο: 
https://view.publitas.com/stem-in-education/tomos-dimosieumenon-arthron-sunedriou-total-book/  από τον οποίο μπορείτε να τον κατεβάσετε στον υπολογιστή σας. 

Ευχαριστούμε θερμά όλους τους συντελεστές του συνεδρίου.  

Διαχειριστής: Πολύδωρος Σταυρόπουλος, Εκπαιδευτικός Μηχανολόγος Μηχανικός, MSc STEM in Education (Παιδαγωγικό Τμήμα ΑΣΠΑΙΤΕ). Πιστοποιημένος: Επιθεωρητής ασφάλειας, υγείας, ποιοτικού ελέγχου και εκπαιδευτής ενηλίκων. Συγγραφέας, μεταφραστής μηχανολογικών βιβλίων.Πρέσβης STEM Scientix.

O Blogger είναι Πρέσβης STEM Scientix

Επισκέψεις από τον Ιούνιο 2017