Σε συνεργασία με τον κ. Βασίλη Κουτούφαρη
εκπαιδευτικό Πληροφορικής, αμφότεροι με MSc
“STEM στην εκπαίδευση” καταθέσαμε και εγκρίθηκε η δημοσίευση, στο επιστημονικό περιοδικό «Αστρολάβος» της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας, του άρθρου μας με θέμα: «Ανάπτυξη εκπαιδευτικού
αντικειμένου στο ελεύθερο λογισμικό Octave
για εφαρμογή σε εκπαιδευτική διαδικασία ψηφιακού διδακτικού σεναρίου με
προσέγγιση S.T.E.M.».
Η δημοσίευση έγινε στο διπλό τεύχος 29-30 που είναι αφιερωμένο στην επιστημολογία του STEΜ.
Στο εν λόγω τεύχος περιλαμβάνονται εννέα επιλεγμένα επιστημονικά άρθρα που σχετίζονται με την εκπαιδευτική διαδικασία του STEM και είναι γραμμένα από διακεκριμένους καθηγητές στη συγκεκριμένη μεθοδολογία. (Για περισσότερα, σχετικά με το διπλό αυτό τεύχος, πιέστε εδώ).
Η δημοσίευση έγινε στο διπλό τεύχος 29-30 που είναι αφιερωμένο στην επιστημολογία του STEΜ.
Στο εν λόγω τεύχος περιλαμβάνονται εννέα επιλεγμένα επιστημονικά άρθρα που σχετίζονται με την εκπαιδευτική διαδικασία του STEM και είναι γραμμένα από διακεκριμένους καθηγητές στη συγκεκριμένη μεθοδολογία. (Για περισσότερα, σχετικά με το διπλό αυτό τεύχος, πιέστε εδώ).
Στην εργασία μας παρουσιάζεται ένα πιλοτικό ολιστικού
σχεδιασμού εκπαιδευτικό αντικείμενο που έχει αναπτυχθεί στο ελεύθερο λογισμικό ανοικτού
κώδικα Octave. Είναι ένα παράδειγμα για την παρότρυνση των εκπαιδευτικών ώστε να
εντάξουν εκπαιδευτικά λογισμικά στην διδακτική διαδικασία, με μεθοδολογία S.T.E.M.


Η εφαρμογή αυτή δίνει τη
δυνατότητα με αυξομείωση των παραμέτρων στις εκφράσεις να μελετηθεί και να γίνει
κατανοητή η πυκνότητα των σπειρών και των αυλών ροής καυσαερίων του μεταλλικού καταλυτικού
μετατροπέα. Είναι μία εύκολη και προσιτή εισαγωγή στο υπολογιστικό περιβάλλον.
Γίνεται προσπάθεια ενθάρρυνσης των εκπαιδευτικών και των μαθητών για την χρήση
των Τ.Π.Ε., με διασκεδαστικό τρόπο, προς όφελος της μάθησης αλλά και της
ανάπτυξης των κομβικών δεξιοτήτων τους όπως αναφέρονται στο έργο ATS2020. Αποσκοπούμε
στην ιδιαιτερότητα της προσφοράς γνώσης μέσω νέων καινοτόμων μεθοδολογιών. Για
την ανάγνωση του άρθρου μας πιέστε στο σύνδεσμο: