*** Όλα τα κείμενα των 450 και πλέον αναρτήσεων, αυτού του ιστολογίου, έχουν γραφτεί εξ ολοκλήρου από τον Blogger *** Από την "Αρχική Σελίδα" πιέζοντας στο κάτω μέρος δεξιά "Παλαιότερες Αναρτήσεις" μεταβαίνουμε στην επόμενη 50αδα *** Σύμφωνα με το Google Safe Browsing το ιστολόγιο αυτό είναι ιδιαίτερα ασφαλές. ***

Please Translate to Your Language:

Influencers του STEM...

Διαβάζουμε στο διαδίκτυο πολλά αρνητικά σχόλια και άρθρα για την μεθοδολογία του STEM στην εκπαίδευση από κάποιους εκπαιδευτικούς, συμβούλους, υπεύθυνους φορέων, και άλλους μαϊντανούς οι οποίοι παρουσιάζονται ως ειδικοί στο θέμα αυτό, διαθέτοντας μηδενικές σπουδές επ' αυτού και με γνώση που περιορίζεται αποκλειστικά και ΜΟΝΟ στον ορισμό του STEM (και αυτό ακόμη είναι υπό αμφισβήτηση). 


Οι τύποι αυτοί, παραθέτουν απαράδεκτες απόψεις για τη συγκεκριμένη προσέγγιση στη διδακτική, χωρίς να έχουν μελετήσει έρευνες και τεκμηριωμένα επιστημονικά άρθρα για την προσφορά που παρέχεται στην εκπαιδευτική κοινότητα, την οικονομία και την κοινωνία. Δεν έχουν να επιδείξουν έστω:

  • ένα σχεδιασμό και ανάπτυξη ενός και μόνο εκπαιδευτικού αντικειμένου με μεθοδολογία STEM για να μας δώσουν να καταλάβουμε πως γίνεται ένα τέτοιο μάθημα,
  • κάποιο ψηφιακό διδακτικό σενάριο με μάθημα STEM που ετοίμασαν και το ανάρτησαν ως πιλοτικό παράδειγμα σε ένα αποθετήριο,
  • να κάνουν το ελάχιστο, να δημοσιεύσουν ένα ηλεκτρονικό σχέδιο μαθήματος με την ίδια προσέγγιση,
  • ίσως να μας παρουσιάσουν κάποιο άρθρο που να αναλύει τις αρνητικές απόψεις τους τεκμηριωμένα με κάποια έρευνα,
  • έστω να μας πουν πως μπορούμε να οργανώσουμε ένα μάθημα STEM στην τάξη,
  • αναμένουμε να μας δώσουν την ένταξη κάποιου ελεύθερου λογισμικού σε ένα και μόνο μάθημα STEM
που να μας αποδεικνύουν με αυτά ότι το STEM είναι μια φανφάρα... 

Φτάνει πια δεν αντέχουμε άλλο τα σκουπίδια από τους "ειδικούς", φτάσαμε στα όρια, χορτάσαμε από κριτικές για το ότι το STEM δεν προσφέρει. Στην πράξη παρουσιάστε μας τα έργα σας, τις έρευνες σας, τις μελέτες σας και όχι άρθρα ανυπόστατα... 

Αυτά για να γίνουν θέλουν κόπο, χρόνο και γνώσεις που δεν τις έχετε. 

Έχουμε παρουσιάσει σε αυτό το ιστολόγιο, επιστημονικά άρθρα και μελέτες, για την προσφορά της μεθοδολογίας αυτής στην εκπαίδευση. Όλος ο πλανήτης ξοδεύει εκατομμύρια δολάρια κάθε μήνα για την προώθηση της διεπιστημονικής αυτής μεθόδου διδασκαλίας (αναρτήσαμε links). Εξειδικευμένες έρευνες που έχουμε αναφέρει, αποδεικνύουν την προσφορά του STEM στην οικονομική ανάπτυξη, τη μείωση της ανεργίας, τη σημαντική συνεισφορά των STEM Workers στην παραγωγική διαδικασία.

Έχουν αναπτυχθεί σε όλες τις χώρες προγράμματα σπουδών και ειδικά τμήματα STEM σε σχολεία, κολέγια και πανεπιστήμια.

Τα 26 υπουργεία παιδείας της Κομισιόν δημιούργησαν την πρωτοβουλία SCIENTIX για την διάδοση του STEM

Όλα αυτά είναι τυχαία;  

Οι influencers αυτοί του STEM εκμεταλλεύονται την τελευταία εξάπλωση της καινοτόμου αυτής εκπαιδευτικής διαδικασίας με συνδυασμένες την Επιστήμη, την Τεχνολογία τη Μηχανική και τα Μαθηματικά για αυτοπροβολή και δημοσιότητα επειδή έχει αρχίσει τα δύο τρία τελευταία χρόνια να γίνεται γνωστή στην κοιλάδα του Πεσαβάρ όπου κατοικούμε (όπως έλεγε γνωστός δημοσιογράφος στο ραδιόφωνο). 

Χορτάσαμε από Influencers δεν θέλουμε άλλους. 

Κρατήστε τις απόψεις σας για τον εαυτό σας. 

Τώρα οι συνάδελφοι γνωρίζουν... μη γελοιοποιήστε άλλο...

Το ΙΕΠ προωθεί το STEM στα προγράμματα σπουδών. 

Τι δεν καταλαβαίνετε;

Στο παρόν ιστολόγιο το οποίο λειτουργεί από τις αρχές του 2017 θα βρείτε «τα πάντα όλα» για το STEM. Το διαχειριζόμαστε υπεύθυνα, αφιλοκερδώς και ανιδιοτελώς με ότι δυνάμεις μπορούμε να διαθέσουμε με σκοπό την προώθηση της μεθοδολογίας αυτής. 

Αυτός είναι ο μοναδικός καλός οδηγός του STEM για τη χώρα μας και όχι μόνο. 

Αν «γκουκλάρετε» STEM θα βρείτε πολλές επιχειρήσεις που φυτρώνουν σαν τα μανιτάρια στις γειτονιές και εκμεταλλεύονται το θέμα για να δίνουν στο κοινό ΜΟΝΟ την Τεχνολογία (ρομποτική). Δεν έχουν τη δυνατότητα να «πουλήσουν» τη συνδυασμένη μεθοδολογία STEM και με τους 4 κλάδους της, στους μαθητές τους, γιατί είναι άσχετοι με το θέμα. Στην πινακίδα τους αναγράφεται μεγαλοπρεπώς η λέξη STEM που αμφιβάλω αν γνωρίζουν τι είναι.

Οι 2.500 εκπαιδευτικοί που ακολουθείτε την ομάδα μας STEΜ  αλλά και τη σελίδα "STEM στην εκπαίδευση" στο facebook γνωρίζετε πολύ καλά... 

Αυτά τα φαινόμενα συμβαίνουν γιατί το υπουργείο παιδείας αδιαφορεί, αν και μέλος της πρωτοβουλίας SCIENTIX της Κομισιόν, αδρανεί και δεν βάζει τάξη. Αλλά πώς να βάλει όταν αυτοί οι ειδικοί που πλαισιώνουν τα κέντρα αποφάσεων είναι άσχετοι με το θέμα…

Αιδώς Αργείοι…

Πολύδωρος Σταυρόπουλος, Μηχανολόγος Μηχανικός Εκπαιδευτικός, MSc STEM in Education (Παιδαγωγικό Τμήμα ΑΣΠΑΙΤΕ), Επιθεωρητής Ασφάλειας, Υγείας και Ποιοτικού Ελέγχου, Συγγραφέας, Πρέσβης STEM Scientix.


Διαχειριστής: Πολύδωρος Σταυρόπουλος, Εκπαιδευτικός Μηχανολόγος Μηχανικός, MSc STEM in Education (Παιδαγωγικό Τμήμα ΑΣΠΑΙΤΕ). Πιστοποιημένος: Επιθεωρητής ασφάλειας, υγείας, ποιοτικού ελέγχου και εκπαιδευτής ενηλίκων. Συγγραφέας, μεταφραστής μηχανολογικών βιβλίων.Πρέσβης STEM Scientix.

O Blogger είναι Πρέσβης STEM Scientix

Επισκέψεις από τον Ιούνιο 2017