Σήμερα (Ιούνιος 2020) έρχονται ευχάριστα νέα -που τα περιμέναμε από το 2017- όταν άρχισε ο blogger να
αρθρογραφεί έντονα και συνεχώς σε όλες τις εκπαιδευτικές πύλες. Μέσα από αυτήν την αρθρογραφία αίτημα του ήταν η εισαγωγή έστω και λίγων ωρών της διδασκαλίας με προσέγγιση STEM στην
πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Σήμερα με χαρά διαβάζουμε στην ιστοσελίδα ESOS.GR ότι «Δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης η απόφαση της υφυπουργού Παιδείας Σ. Ζαχαράκη που ορίζει τις διαδικασίες εφαρμογής της πιλοτικής δράσης «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση».
Σήμερα με χαρά διαβάζουμε στην ιστοσελίδα ESOS.GR ότι «Δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης η απόφαση της υφυπουργού Παιδείας Σ. Ζαχαράκη που ορίζει τις διαδικασίες εφαρμογής της πιλοτικής δράσης «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση».
Ανοίγοντας το ΦΕΚ με έκπληξη διαπιστώσαμε ότι
ανάμεσα στους θεματικούς κύκλους που θα διδαχθούν στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση είναι και η μεθοδολογία STEM.
Αυτό ήταν αίτημα τριών και πλέον ετών μέσα από επίμονη και αναλυτική αρθρογραφία του Blogger όπως φαίνεται και στην ανάρτησή του που αναφέρονται μερικά από τα δημοσιευμένα άρθρα του: https://sv1ahh1.blogspot.com/2018/10/blogger.html
Αυτό ήταν αίτημα τριών και πλέον ετών μέσα από επίμονη και αναλυτική αρθρογραφία του Blogger όπως φαίνεται και στην ανάρτησή του που αναφέρονται μερικά από τα δημοσιευμένα άρθρα του: https://sv1ahh1.blogspot.com/2018/10/blogger.html
Οι ώρες που δόθηκαν από το ωρολόγιο για το STEM είναι ελάχιστες αλλά είναι
μία καλή αρχή αφού σε όλο τον κόσμο, προηγμένο και μη, έχει καθιερωθεί η συγκεκριμένη μεθοδολογία στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Συγχαρητήρια στην υπουργό παιδείας για τις καινοτομίες που προσπαθεί να εφαρμοστούν.
Πολύδωρος Σταυρόπουλος
Μηχανολόγος Εκπαιδευτικός
MSc STEM in Education
Παιδαγωγικό τμήμα ΑΣΠΑΙΤΕ
Πολύδωρος Σταυρόπουλος
Μηχανολόγος Εκπαιδευτικός
MSc STEM in Education
Παιδαγωγικό τμήμα ΑΣΠΑΙΤΕ