*** Όλα τα κείμενα των 450 και πλέον αναρτήσεων, αυτού του ιστολογίου, έχουν γραφτεί εξ ολοκλήρου από τον Blogger *** Από την "Αρχική Σελίδα" πιέζοντας στο κάτω μέρος δεξιά "Παλαιότερες Αναρτήσεις" μεταβαίνουμε στην επόμενη 50αδα *** Σύμφωνα με το Google Safe Browsing το ιστολόγιο αυτό είναι ιδιαίτερα ασφαλές. ***

Please Translate to Your Language:

Άρθρο Δημοσιευμένο στο 3 Επιστημονικό Συνέδριο της ΑΣΠΑΙΤΕ 2017. Ψηφιακό Διδακτικό Σενάριο στη Mοodle με STEM και Mobile Learning.

Το άρθρο αυτό περιλαμβάνει εργασία που δημοσιεύθηκε στο 3o επιστημονικό συνέδριο ΑΣΠΑΙΤΕ. Σε αυτό παρουσιάζεται η ανάπτυξη ψηφιακού διδακτικού σεναρίου με ενσωμάτωση προσεγγίσεων S.T.E.M. στην πλατφόρμα Moodle της Gnomio. Το ψηφιακό σενάριο έχει αναπτυχθεί για μάθηση μέσω κινητών συσκευών (Mobile learning) και περιλαμβάνει την αξιοποίηση λογισμικών και προσομοιώσεων για τη διδασκαλία του μαθήματος των καταλυτικών μετατροπέων αυτοκινήτου. To ψηφιακό σενάριο είναι ανεπτυγμένο σε πέντε φάσεις. Μπορεί να εφαρμοστεί σύγχρονα και ασύγχρονα εξ΄ αποστάσεως. Για τις ανάγκες του ψηφιακού σεναρίου έχουν κατασκευαστεί  ένα μοντέλο προσομοίωσης σε EJS - Javascript και δύο εφαρμογές στο MIT Inventor app2 για κινητό ή tablet με λειτουργικό android. Οι εφαρμογές αποστέλλονται μέσω email στα κινητά των μαθητών και γίνεται εγκατάσταση αυτών. Οι δυο αυτές εφαρμογές προσφέρουν θεωρία επί του μαθήματος και ερωτήσεις σωστού – λάθους με ανατροφοδότηση (feedback). Στην παρούσα εργασία παρουσιάζονται αποτελέσματα από μελέτη περίπτωσης στην οποία 40 εκπαιδευτικοί Μηχανολόγοι εκτέλεσαν το σενάριο από απόσταση. Ειδικότερα παρουσιάζονται οι διαθέσεις τους σχετικά με το ψηφιακό σενάριο στη Moodle.


Διαχειριστής: Πολύδωρος Σταυρόπουλος, Εκπαιδευτικός Μηχανολόγος Μηχανικός, MSc STEM in Education (Παιδαγωγικό Τμήμα ΑΣΠΑΙΤΕ). Πιστοποιημένος: Επιθεωρητής ασφάλειας, υγείας, ποιοτικού ελέγχου και εκπαιδευτής ενηλίκων. Συγγραφέας, μεταφραστής μηχανολογικών βιβλίων.Πρέσβης STEM Scientix.

O Blogger είναι Πρέσβης STEM Scientix

Επισκέψεις από τον Ιούνιο 2017