Το άρθρο αυτό περιλαμβάνει
εργασία που δημοσιεύθηκε στο 3o επιστημονικό συνέδριο ΑΣΠΑΙΤΕ. Σε αυτό
παρουσιάζεται η ανάπτυξη ψηφιακού διδακτικού σεναρίου με ενσωμάτωση
προσεγγίσεων S.T.E.M. στην πλατφόρμα Moodle της Gnomio. Το ψηφιακό σενάριο έχει αναπτυχθεί για μάθηση μέσω κινητών συσκευών (Mobile learning) και περιλαμβάνει την
αξιοποίηση λογισμικών και προσομοιώσεων για τη διδασκαλία του μαθήματος των
καταλυτικών μετατροπέων αυτοκινήτου. To ψηφιακό σενάριο είναι
ανεπτυγμένο σε πέντε φάσεις. Μπορεί να εφαρμοστεί σύγχρονα και ασύγχρονα εξ΄
αποστάσεως. Για τις ανάγκες του ψηφιακού σεναρίου έχουν κατασκευαστεί ένα μοντέλο προσομοίωσης σε EJS - Javascript και δύο εφαρμογές στο MIT Inventor app2 για κινητό ή tablet με λειτουργικό android. Οι εφαρμογές αποστέλλονται μέσω email στα κινητά των μαθητών και
γίνεται εγκατάσταση αυτών. Οι δυο αυτές εφαρμογές προσφέρουν θεωρία επί του
μαθήματος και ερωτήσεις σωστού – λάθους με ανατροφοδότηση (feedback). Στην παρούσα εργασία παρουσιάζονται αποτελέσματα από μελέτη περίπτωσης
στην οποία 40 εκπαιδευτικοί Μηχανολόγοι εκτέλεσαν το σενάριο από απόσταση.
Ειδικότερα παρουσιάζονται οι διαθέσεις τους σχετικά με το ψηφιακό σενάριο στη Moodle.