Ενώ έχουν βγει τα πλυντήρια πολλά χρόνια πριν, κάποιοι πλένουν ακόμη και σήμερα στην σκάφη. (Φωτό του Blogger) |
«Στην Ελλάδα των κάθε λογής κομματικά ευνοούμενων που ως επί το πλείστον, αυτοί είναι οι σχεδιαστές των προγραμμάτων σπουδών, των βιβλίων, της δήθεν αναβάθμισης της εκπαίδευσης, θα πρέπει να κάνετε υπομονή μέχρι όλοι αυτοί να εγγραμματιστούν στη μεθοδολογία STEM, ώστε να περάσει η χώρα μας σε άλλο πιο σύγχρονο επίπεδο εκπαίδευσης.
Προς το παρόν οι
τύποι αυτοί "κάτι έχει πάρει το αυτί τους για το STEM", όμως φαίνεται ότι δεν
ενδιαφέρονται να μάθουν περισσότερα...
Βλέπουμε συνδικαλιστές με μηδενικά προσόντα
που αναγράφονται στις αποφάσεις της διαύγειας (π.χ. ψηφοδέλτια υπηρεσιακών
συμβουλίων), αλλά και σε ψηφοδέλτια των ΕΛΜΕ, να ΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ σε συμβούλια (600 ευρω αποζημίωση), σε καίριες επιτροπές σχεδιασμού
εκπαιδευτικής πολιτικής με μεγάλες αμοιβές, άλλοι πάλι να καταλαμβάνουν θέσεις
διευθυντών εκπαίδευσης (500 ευρώ επίδομα), ακόμη και σχολείων (350 ευρώ) με βασικό προσόν το ψηφοδέλτιο του
συνδικαλιστή και βέβαια το μοναδικό πτυχίο διορισμού. Δεν διαθέτουν απολύτως τίποτε άλλο
(ούτε μία γλώσσα, ούτε καν πιστοποίηση πληροφορικής, δεν μιλάμε για
μεταπτυχιακό που είναι άγνωστη λέξη γι' αυτούς).
Υπάρχουν αξιόλογα στελέχη με πλούσιο
πολυσέλιδο βιογραφικό, με υψηλά προσόντα, που με αντικειμενική αξιολόγηση, χωρίς το παραμυθάκι της συνέντευξης και των απ' ευθείας τοποθετήσεων, θα
καταλάμβαναν δικαίως θέσεις και θα περνάγαμε σε άλλη "εποχή". Αυτά
μόνο στην Ελλάδα συμβαίνουν, με αποδείξεις πλέον και στοιχειοθετημένα.
Κάποιοι ζούμε σε λάθος χώρα... στη χώρα της
ΝΤΡΟΠΗΣ.
Γνωρίζουμε πολύ καλά... ότι αυτήν την εποχή είσαστε "γραφικοί" σχετικά με τη μεθοδολογία STEM αλλά έρχεται η δικαίωσή σας. Πέτρος Παπαΐτσος, 28/5/2021»
Απάντηση Blogger.
Μας λέει ο εκλεκτός συνάδελφος ότι είμαστε “γραφικοί”... δεν θα μπορούσαμε να αφήσουμε αναπάντητη την επιστολή αυτήν, προς τη σελίδα μας.
Είναι μία πρόκληση αφού είναι αρκετά δυναμική σε ύφος και καλά τεκμηριωμένη.
Οι περισσότερες από τις 200 αναρτήσεις που έχουμε κάνει σε αυτήν την ιστοσελίδα έγιναν με πολύ κόπο και κατάθεση ψυχής, χωρίς την επιδίωξη κάποιας υλικής αποζημίωσης που θα μπορούσαμε να την είχαμε από διαφημίσεις ή με προβολή εταιρειών του χώρου. Τα δύο πρόσφατα βιβλία μας (Καταλύτες και Λήπτης λ) τα παρέχουμε δωρεάν σε μορφή ebook pdf μέσα από αυτήν τη σελίδα σε συμφωνία που έγινε με την εθνική βιβλιοθήκη απ' όπου πήραν ISBN. Αυτό δείχνει ότι μας ενδιαφέρει η ηθική αποζημίωση και αυτήν την έχουμε αποκτήσει από ελάχιστους συναδέλφους εκπαιδευτικούς που αγαπούν τη δουλειά τους και θέλουν να αναβαθμίσουν την εκπαιδευτική διαδικασία.
Δεν μας ενδιαφέρει αν κάποιοι θέλουν να μείνουν στη δεκαετία του 1950 με τη διδασκαλοκεντρική μέθοδο. Σκοπός μας είναι η κατάθεση σκέψεων, ιδεών, εφαρμογών, με σκοπό τον εκσυγχρονισμό της διδασκαλίας αυτών των λίγων που αναγνωρίζουν την προσφορά μας στη μεθοδολογία της συνδυασμένης εκπαίδευσης Επιστημών, Τεχνολογίας, Μηχανικής και Μαθηματικών (STEM).
Επιδιώκουμε να ακολουθηθεί η διεθνής πρακτική
στη χώρα μας και να ανέβουμε σε ένα επίπεδο που εδώ και πολλά χρόνια βρίσκονται
πάμπολλες χώρες του εξωτερικού, ξοδεύοντας τεράστια ποσά αποκλειστικά και μόνο
για την εφαρμογή της μεθοδολογίας STEM. Μείωσαν την ανεργία, αύξησαν τους οικονομικούς δείκτες
και αυτά τα πέτυχαν με τη δημιουργία «STEM Workers».
Δεν επιθυμούμε να επιμορφώσουμε τους εκπαιδευτικούς
μέσα από τη σελίδα μας, απλώς δίνουμε ΤΡΟΦΗ, ως αποτέλεσμα των σπουδών μας σε
μεταπτυχιακό επίπεδο στο συγκεκριμένο θέμα.
Έχουμε αναπτύξει αφιλοκερδώς προσωπικές συνεργασίες σε ευρωπαϊκό και διεθνές επίπεδο γιατί δεν περιμένουμε κάτι από την Ελλάδα. Αυτή είναι η καταξίωσή μας. Δεν περιμένουμε την ηθική αμοιβή για την προσφορά μας από το Υπουργείο, ούτε την επιθυμούμε κάτω από αυτές τις συνθήκες της κομματοκρατούμενης εκπαίδευσης. Η αμοιβή αυτή δίδεται απλόχερα στους εκάστοτε συνδικαλιστές (ηθικά και υλικά) και δεν περισσεύει τίποτα για κανέναν άλλον.
To Keyword είναι η κομματοκρατούμενη εκπαίδευση.
Αν δεν αλλάξει αυτό θα είμαστε πάντα μερικές δεκαετίες πίσω... ενώ ήμασταν αυτοί που δώσαμε τα φώτα του πολιτισμού, των επιστημών και της εκπαίδευσης σε ολόκληρο τον πλανήτη.
Με την ευκαιρία ευχαριστούμε θερμά όσους επισκέπτονται
το ιστολόγιο αυτό. Είμαστε leaders
και
ταυτόχρονα ουραγοί στις προσπάθειές τους για μια αξιοπρεπή και καλλίτερη
εκπαίδευση των μαθητών μας.
Ο δάσκαλος είναι έννοια, είναι ιδέα, είναι λειτούργημα
και όχι επάγγελμα. Δυστυχώς είναι ελάχιστοι αυτοί που το ενστερνίζονται.
Ο δάσκαλος συνδυάζει την διδακτική και την παιδαγωγική,
αυτό τα λέει όλα για όσους γνωρίζουν καλά αυτές τις δύο έννοιες.
Blogger