*** Τα free e-books, τα κείμενα, οι εικόνες και οι φωτογραφίες αυτού του ιστολογίου ανήκουν στον Blogger και προστατεύονται από τα πνευματικά δικαιώματα που κατέχει ο ίδιος. ***

Please Translate to Your Language:

19 STEM διδακτικά σενάρια . . .

Για διευκόλυνση των συναδέλφων εκπαιδευτικών, ώστε να γίνει αντιληπτό πως προετοιμάζεται ένα διδακτικό σενάριο με δυνατότητα αλληλεπίδρασης με το μαθητή, παρουσιάζουμε αρχικά μία σειρά διδακτικών πιλοτικών σεναρίων ως υποδείγματα για οποιαδήποτε ειδικότητα.


Αυτό δεν επηρεάζει τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη σεναρίου σε οποιοδήποτε θέμα. Παρουσιάζονται ως παραδείγματα και καμία σχέση δεν έχουν με τις ελάχιστες δυνατότητες που παρείχε το αποθετήριο του Αισώπου.

Τα σενάρια έχουν αναρτηθεί στο εργαλείο ISE του portal του OSOS για το οποίο έχουμε αναφερθεί στο Blog μας για τις τεράστιες δυνατότητες που μας δίνει.

Έχουν αναρτηθεί λοιπόν στο ISE (από τον blogger) 7 διδακτικά σενάρια ολοκληρωμένου STEM με δυναμική διεκπεραίωση από μαθητές ή εκπαιδευτικούς ως υποδειγματικές εργασίες.

Αυτά μπορούν να εκτελεστούν σύγχρονα ή ασύγχρονα ή εξ αποστάσεως. 
Στο επάνω δεξιά μέρος κάθε σεναρίου υπάρχουν οι "ρυθμίσεις" από τις οποίες όπως φαίνεται στη φωτογραφία μπορεί να επιλεχθεί ο ρόλος εκπαιδευτικού ή μαθητή επίσης το μέγεθος του κειμένου και η γλώσσα. 

Αυτά βρίσκονται στις διευθύνσεις:

http://inspiringscience.rdea.gr/delivery/view/index.html?id=4b86342ab985491589c2973bbe5411f2&t=p

http://inspiringscience.rdea.gr/delivery/view/index.html?id=63c4d76479f24081889227426a92b046&t=p

http://inspiringscience.rdea.gr/delivery/view/index.html?id=c6cb7736c3694169bfd19f05ad5b1cb6&t=p

http://inspiringscience.rdea.gr/delivery/view/index.html?id=f67d8937ae6249539977b98441d8bccd&t=p

http://inspiringscience.rdea.gr/delivery/view/index.html?id=ed3b0c27c8c74bcf8560ecde3e906782&t=p

http://inspiringscience.rdea.gr/delivery/view/index.html?id=3ffbfb8fe0ea4d73b0e508b798faa4cb&t=p

Η λειτουργία του ISE δυστυχώς έχει σταματήσει. Δεν υποστηρίζεται πλέον από το ευρωπαϊκό έργο με το οποίο δημιουργήθηκε.

Επίσης παραθέτουμε 4 ακόμη σενάρια  : 

http://sv1ahh1.blogspot.com/2021/11/blog-post.html

http://sv1ahh1.blogspot.com/2021/11/ls-i-european-academy.html

https://sv1ahh1.blogspot.com/2022/06/blog-post.html

https://sv1ahh1.blogspot.com/2023/04/blog-post.html

Τέλος στη διεύθυνση: http://sv1ahh1.blogspot.com/2023/05/7-steam-it.html

Υπάρχουν 7 σενάρια που σχεδιάστηκαν και αναπτύχθηκαν από το έργο STE(A)M IT.

Ακόμη ένα ψηφιακό σενάριο στα Αγγλικά των :  Patrícia Martins Raposo-Weinberger, Shannon Wardell με θέμα την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από ένα παλιό ποδήλατο.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον για το πως προετοιμάζεται ένα ψηφιακό διδακτικό σενάριο υπάρχει στις δύο αναρτήσεις μας :

http://sv1ahh1.blogspot.com/2018/03/blog-post_18.html

https://sv1ahh1.blogspot.com/2021/03/stem-ls-learning-scenario.html

Πολύδωρος Σταυρόπουλος, Μηχανολόγος Εκπαιδευτικός, 

MSc STEM in Education (Παιδαγωγικό Τμήμα ΑΣΠΑΙΤΕ), 

Επιθεωρητής Ασφάλειας, Υγείας και Ποιοτικού Ελέγχου, Συγγραφέας, Αmbassador STEM Scientix.


O Blogger είναι Πρέσβης STEM Scientix

Επισκέψεις από τον Ιούνιο 2017