*** Τα free e-books, τα κείμενα, οι εικόνες και οι φωτογραφίες αυτού του ιστολογίου ανήκουν στον Blogger και προστατεύονται από τα πνευματικά δικαιώματα που κατέχει ο ίδιος. ***

Please Translate to Your Language:

STEM διδακτικά σενάρια . . .

Για διευκόλυνση των συναδέλφων εκπαιδευτικών, ώστε να γίνει αντιληπτό πως προετοιμάζεται ένα διδακτικό σενάριο με δυνατότητα αλληλεπίδρασης με το μαθητή, παρουσιάζουμε αρχικά μία σειρά διδακτικών πιλοτικών σεναρίων ως υποδείγματα για οποιαδήποτε ειδικότητα.


Αυτό δεν επηρεάζει τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη σεναρίου σε οποιοδήποτε θέμα. Παρουσιάζονται ως παραδείγματα και καμία σχέση δεν έχουν με τις ελάχιστες δυνατότητες που παρείχε το αποθετήριο του Αισώπου.

Παραθέτουμε 4 σενάρια  : 

http://sv1ahh1.blogspot.com/2021/11/blog-post.html

http://sv1ahh1.blogspot.com/2021/11/ls-i-european-academy.html

https://sv1ahh1.blogspot.com/2022/06/blog-post.html

https://sv1ahh1.blogspot.com/2023/04/blog-post.html

Τέλος στη διεύθυνση: http://sv1ahh1.blogspot.com/2023/05/7-steam-it.html

Υπάρχουν 7 σενάρια που σχεδιάστηκαν και αναπτύχθηκαν από το έργο STE(A)M IT.

Ακόμη ένα ψηφιακό σενάριο στα Αγγλικά των :  Patrícia Martins Raposo-Weinberger, Shannon Wardell με θέμα την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από ένα παλιό ποδήλατο.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον για το πως προετοιμάζεται ένα ψηφιακό διδακτικό σενάριο υπάρχει στις δύο αναρτήσεις μας :

http://sv1ahh1.blogspot.com/2018/03/blog-post_18.html

https://sv1ahh1.blogspot.com/2021/03/stem-ls-learning-scenario.html

Πολύδωρος Σταυρόπουλος, Μηχανολόγος Εκπαιδευτικός, 

MSc STEM in Education (Παιδαγωγικό Τμήμα ΑΣΠΑΙΤΕ), 

Επιθεωρητής Ασφάλειας, Υγείας και Ποιοτικού Ελέγχου, Συγγραφέας, Αmbassador STEM Scientix.


O Blogger είναι Πρέσβης STEM Scientix

Επισκέψεις από τον Ιούνιο 2017